Dual boot με openSUSE και Parrot Security. Ενημέρωση του GRUB με chroot.

Parrot Logo
ΙΣΤΟΡΙΚΟ:
Ο φίλος μου ο Αλέξανδρος μου έδωσε ένα δίσκο για το laptop ώστε να εγκαταστήσω εκεί το Parrot Security, μιας και τελευταία καταπιάνομαι (όσο το επιτρέπει ο χρόνος) και με αυτή την καταπληκτική διανομή. Επειδή παράλληλα ασχολούμαι και με άλλα projects όπως είναι το openSUSE (είμαι member) και το MATE (με μετάφραση και λίγο με προώθηση), θέλησα να κάνω dual boot. Εγκαθιστώ το openSUSE Tumbleweed MATE και στην συνέχεια δοκίμασα να εγκαταστήσω την έκδοση Parrot Secutiry 3.5 με τεράστια αποτυχία (κόλλησε στο GRUB). Δοκίμασα και την Kali Linux με επίσης τεράστια αποτυχία (δεν μπορούσε να βρει το ISO κατά την εγκατάσταση από live USB). Απογοητευμένος λοιπόν, έχω βγάλει το συμπέρασμα (που ισχύει ακόμα και μετά από αυτά που θα πω παρακάτω), οι διανομές βασισμένες στο Debian δεν είναι για εμένα, τόσο για Desktop όσο και για Server περιβάλλοντα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Η εγκατάσταση όλων έχει γίνει ως εξής:
1. Βγάζω τον δίσκο που έχω στο laptop.
2. Εισάγω τον δίσκο που μου έδωσε ο Αλέξανδρος.
3. Κάνω την εγκατάσταση.
4. Βάζω ξανά τον δίσκο μου στο laptop.
5. Ανοίγω το laptop έχοντας βάλει τον δίσκο σε ένα καλώδιο USB σε SATA που αγόρασα από το ebay.

Είχα εγκαταστήσει στον δίσκο πρώτα το openSUSE Tumbleweed MATE εδώ και πολύ καιρό. Δοκιμάζω λοιπόν να εγκαταστήσω το Parrot Security 3.6 και επιτέλους ολοκληρώνεται η εγκατάσταση. Χαρούμενος, κάνω τις ενημερώσεις και όλα καλά.
Βγάζω τον δίσκο και προσπαθώ να εκκινήσω το openSUSE έχοντάς τον στο εξωτερικό USB. Όλα καλά, ανοίγει.
Προσπαθώ να ανοίξω το Parrot και μου βγάζει το εξής μήνυμα (πάνω-κάτω):

Gave up waiting for root device. Common problems:
- Boot args (cat /proc/cmdline)
- Check rootdelay= (did the system wait long enough?)
- Check root= (did the system wait for right device?)
-Missing modules (cat /proc/modules; ls /dev)
ALERT! /dev/sda3 does not exist. Dropping to shell!

BusyBox .............

(initramfs)_

Τι θέλει να μας πει ο ποιητής; Επειδή έκανα εγκατάσταση σε εσωτερικό δίσκο, τον είχε ως sda3. Τώρα είναι sdb3. Πως γίνεται η αλλαγή αυτή; Έψαχνα τα πάντα. Να αλλάξω κάτι στο fstab; Βλέπω το αρχείο αλλά τον δίσκο τον έχει με το UUID του που είναι σωστό.

Kάνω ενημέρωση το openSUSE GRUB

grub2-mkconfig -o /boot/grub2/grub.cfg

Ανοίγει κανονικά το openSUSE MATE από τον εξωτερικό αλλά το ίδιο με το Parrot.

Πως μου κόβει εμένα και λέω θα κάνω chroot στο Parrot και θα παίξω λίγο με το GRUB.

Δίνω το σετ των εντολών:

sudo mount /dev/sdb3 /mnt
sudo mount --bind /dev /mnt/dev
sudo mount --bind /proc /mnt/proc
sudo mount --bind /sys /mnt/sys
sudo chroot /mnt
update-initramfs -u
grub-install --recheck /dev/sdb
update-grub

Πατώ δυο φορές CONTRO+D (βγαίνει από το chroot και το τερματικό).
Κάνω επανεκκίνηση και βλέπω το GRUB του Parrot. Δοκιμάζω να μπω στο Parrot και μπαίνει κανονικά.
Οπότε λύσαμε το πρόβλημα.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Debian δεν είναι για εμένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.