Πώς να εγκαταστήσετε το ONLYOFFICE Community Edition στο Ubuntu/CentOS

ONLYOFFICE

Κάθε χρόνο, όλοι οι χρήστες πρέπει να δημιουργούν, να συνθέτουν, να συνεργάζονται ή να μοιράζονται έγγραφα κειμένου, υπολογιστικά φύλλα και παρουσιάσεις. Για αυτό έχουμε τις σουίτες γραφείων.

Στο Linux έχουμε μια μεγάλη ποικιλία εφαρμογών αυτού του τύπου (μερικές φορές προ-εγκατεστημένες) και ανάλογα με τα γούστα και τις ανάγκες μας, μπορούμε να επιλέξουμε μεταξύ της μιας ή της άλλης λύσης. Όπως αναφέρει ο τίτλος αυτού του άρθρου, θα δούμε το ONLYOFFICE.

Το ONLYOFFICE είναι μια σουίτα γραφείου ανοιχτού κώδικα που περιλαμβάνει επεξεργαστή κειμένου, επεξεργαστή υπολογιστικών φύλλων και πρόγραμμα επεξεργασίας παρουσιάσεων. Μπορείτε να τροποποιήσετε ελεύθερα και να χρησιμοποιήσετε τον πηγαίο κώδικα ONLYOFFICE, μπορείτε να τον βρείτε στο GitHub.

Χρησιμοποιεί JavaScript, καθώς και HTML5 Canvas για να προσφέρει 100% συμβατότητα κατά την προβολή, μετατροπή, εκτύπωση ή αποθήκευση εγγράφων στις πιο δημοφιλείς μορφές: DOC, DOCX, ODT, TXT, PDF, HTML.

Στο σημερινό άρθρο θα δούμε πώς να εγκαταστήσουμε το ONLYOFFICE στο Ubuntu/CentOS.

ONLYOFFICE Παρουσιάσεις

Εγκατάσταση ONLYOFFICE Community Edition στο Ubuntu/CentOS


Ρίχνοντας μια ματιά στο ONLYOFFICE, είναι προφανές ότι περιλαμβάνονται όλα τα χαρακτηριστικά που ίσως χρειαστεί να δημιουργήσουμε ή να επεξεργαστούμε τα έγγραφά μας.

Επεξεργαστής κειμένου:

  • Εκτεταμένες προσαρμογές παραγράφων και γραμματοσειρών, περιθώρια γραμμών και παραγράφων. Εισαγωγή στήλών και αλλαγής σελίδας.
  • Εικόνες, προσαρμόσιμα γραφικά, αυτόματα σχήματα, πίνακες και κείμενο τέχνης και τα πάντα ανάλογα με τις ανάγκες σας.
  • Ιστορικό εκδόσεων, επισημαίνουμε επίσης ότι σας επιτρέπει να επαναφέρετε προηγούμενες εκδόσεις με ένα κλικ.
  • Προσθήκες για την εισαγωγή βίντεο YouTube, ειδικών συμβόλων, μεταφράσεων κ.λπ.

Επεξεργαστής υπολογιστικού φύλλου:

  • Ακριβείς υπολογισμοί με περισσότερες από 400 λειτουργίες και τύπους που περιλαμβάνονται από προεπιλογή.
  • Πρότυπα πίνακα, εύρος ανά όνομα, ταξινόμηση και δεδομένα φίλτρου.
  • Σας επιτρέπει να προσθέσετε έγχρωμα γραφικά με τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται, καθώς και τύπους, σχήματα, εικόνες, κείμενα τέχνης και βίντεο YouTube.
  • Δημιουργία, επεξεργασία και αποθήκευση μακροεντολών που επιτρέπει την αυτοματοποίηση κοινών εργασιών.

Επεξεργαστής παρουσιάσεων:

  • Δημιουργία σαφών περιγραμμάτων και σκίτσων με αυτόματα σχήματα.
  • Επιτρέπει την προσθήκη γραφημάτων, πινάκων και τύπων για την απεικόνιση δεδομένων και στατιστικών στοιχείων.
  • Προσθήκες για την εισαγωγή βίντεο και στοιχείων clip art, μετάφραση κειμένων, προσθήκη συμβόλων, επεξεργασία εικόνων κλπ.

Παραδόξως, το ONLYOFFICE είναι πολύ περισσότερο από μια σουίτα γραφείου. Είναι επίσης μια συνεργατική πλατφόρμα ικανή να διαχειρίζεται κεντρικά τα έγγραφα και τα έργα, να αναλύει και να διοχετεύει σχέσεις με τους πελάτες (CRM), να διαχειρίζεται μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εκδηλώσεις και πολλά άλλα. Αποτελείται από έξι ενότητες που σας επιτρέπουν να κάνετε τα εξής:

Διαχείριση εγγράφων:

  • Δημιουργήστε, διαχειριστείτε και αποθηκεύστε έγγραφα κειμένου, υπολογιστικά φύλλα και παρουσιάσεις, συμπεριλαμβανομένων των αρχείων που είναι αποθηκευμένα σε άλλες υπηρεσίες αποθήκευσης cloud (για παράδειγμα, Google Drive, Dropbox, ownCloud, Nextcloud κ.λπ.).
  • Συνεργαστείτε σε ηλεκτρονικά έγγραφα και μοιραστείτε με άλλους χρήστες ή ομάδες (επιτρέποντας την προσθήκη αδειών).
  • Παρακολουθήστε αλλαγές με κριτικές και χρονικά σήματα διαφόρων εκδόσεων.
  • Αποθηκεύστε και αναπαράγετε αρχεία βίντεο και ήχου καθώς και εικόνες με τις πιο δημοφιλείς μορφές με την ενσωματωμένη αναπαραγωγή πολυμέσων.

Έργα:

  • Ορόσημα, καθήκοντα και υποσύνολα για τον καθορισμό των προτεραιοτήτων του έργου.
  • Δημιουργήστε διαγράμματα Gantt για να απεικονίσετε και να αναλύσετε την πρόοδο του έργου.
  • Διαχειριστείτε τα δικαιώματα πρόσβασης σε κάθε έργο.
  • Δημιουργία αναφορών.

CRM:

  • Βάσεις δεδομένων πελατών.
  • Διαχείριση διαδικασιών διαπραγμάτευσης και πιθανών συμφωνιών.
  • Λογαριασμοί.
  • Ενσωμάτωση Twilio.

Ηλεκτρονική αλληλογραφία:

  • Προσθέστε διακομιστή αλληλογραφίας και εταιρικά γραμματοκιβώτια.
  • Λήψη, αποθήκευση και διαχείριση αλληλογραφίας.
  • Δημιουργός προτύπων.

Ημερολόγιο:

  • Τα χρονοδιαγράμματα και τα ημερολόγια μοιράζονται με άλλους χρήστες ή ομάδες.
  • Σχεδιάστε και διαχειριστείτε τα συμβάντα.
  • Εισαγωγή συμβάντων από πηγές όπως το Google iCal, το Apple iCal ή το Yahoo!

Κοινότητα:

  • Τελευταία νέα, παραγγελίες, ανακοινώσεις κ.λπ.
  • Έρευνες.
  • Εταιρικό blog και φόρουμ.
  • Αλληλεπίδραση με άλλους χρήστες (σε πραγματικό χρόνο) με το ενσωματωμένο σύστημα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων.


Εγκαταστήστε ένα διακομιστή ONLYOFFICE


Για να εγκαταστήσετε ένα διακομιστή ONLYOFFICE χρειάζεστε τις ακόλουθες απαιτήσεις:
  • CPU: διπλού πυρήνα 2 GHz ή υψηλότερου.
  • RAM: 6 GB.
  • Σκληρός δίσκος: 40 GB.
Μόλις επαληθευτούν οι απαιτήσεις, η εγκατάσταση είναι τόσο απλή όσο η εκτέλεση των παρακάτω ...

wget http://download.onlyoffice.com/install/opensource-install.sh

Στο τέλος της διαδικασίας προετοιμασίας του διακομιστή, ξεκινάμε την ακόλουθη εντολή.

bash opensource-install.sh

Λοιπόν ... έχουμε τα πάντα έτοιμα. Τώρα γράφουμε την διεύθυνση IP του διακομιστή στον προτιμώμενο web browser μας (στο τοπικό localhost ή 127.0.0.1), για πρόσβαση σε αυτή την πλήρη σουίτα γραφείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.