Οδηγός έναρξης ενός μαγαζιού eBay

Κατάστημα ebay

Είχα γράψει εδώ και αιώνες τον οδηγό αγορών-πωλήσεων στο eBay. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρει τον τρόπο αγορών στο eBay. Όσοι πέσατε στο άρθρο αυτό τυχαία, επειδή θέλετε να δημιουργήσετε το δικό σας κατάστημα, σας συνιστώ να διαβάσετε πρώτα πως να αγοράζετε από το eBay. Θα σας βάλει στα παπούτσια του αγοραστή, ώστε να εισάγετε τα αντικείμενά σας με τον σωστό τρόπο και να έχετε πολλές επισκέψεις στο κατάστημά σας. Επίσης εσείς που το διαβάσατε στο παρελθόν, ρίξτε μια ματιά στα γρήγορα.

Αφού το διαβάσατε, θα ξεκινήσουμε με κάποια βασικά. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα δεδομένα που μπορεί να μην γνωρίζω. Αν γνωρίζετε κάτι παραπάνω (δεν είμαι παντογνώστης), μην ντρέπεστε, γράψτε το στα σχόλια. Θα προσπαθήσω να το ενσωματώσω στο άρθρο για να γίνει πιο ολοκληρωμένο για όλους.

Τα σημεία που θα αναλύσω είναι:

  • Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να ανοίξετε ένα κατάστημα eBay
  • Ποιο είδος συνδρομής καταστήματος θέλετε να επιλέξετε
  • Οδηγός βήμα προς βήμα για τη ρύθμιση του καταστήματος eBay
  • Τα 3 χαρακτηριστικά για την 'κατασκευή' του καταστήματός σας
  • Ποια εργαλεία τρίτων συνιστώνται;

Πάμε λοιπόν...

Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να ανοίξετε ένα κατάστημα eBay


Για τους περισσότερους επιχειρηματίες, ένα κατάστημα στο διαδίκτυο είναι ένα φυσικό βήμα στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Το ebay είναι ίσως το κατάλληλο μέρος να ξεκινήσετε να πουλάτε ερασιτεχνικά κάποια προϊόντα, μέχρι να μάθετε την λειτουργία του και στην συνέχεια να μετατραπεί ως το κύριο κανάλι πωλήσεων, επειδή έχει ήδη την κοινότητα "αγοραστών", οι οποίοι βλέπουν την "βιτρίνα" σας. Όταν δημιουργήσετε την επιχείρησή σας στο ebay, μετά μπορείτε να κάνετε επέκταση και σε άλλα παρόμοια καταστήματα (etsy, amazon κλπ) καθώς και στον δικό σας ιστότοπο. Και όταν λέω επέκταση, εννοώ να προσλάβετε κάποιο άτομο, διότι θα είναι δύσκολο να τα καταφέρετε μόνος σας.

Μερικοί θα υποστήριζαν ότι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος eBay αντί του δικού τους webstore είναι ένα λάθος. Ο κύριος λόγος είναι ότι όταν πουλάτε σε μια αγορά ως "επισκέπτης", είστε ουσιαστικά στην πλατφόρμα κάποιου άλλου και πρέπει να συμμορφώνεστε με τους κανόνες του, αλλιώς διατρέχετε τον κίνδυνο να ανασταλείτε την λειτουργία του καταστήματός σας και να χάσετε το βιοπορισμό σας.

Επιστρέφοντας στο θέμα της ενότητας, ποια είναι κατάλληλη στιγμή για να ανοίξετε ένα eBay κατάστημα; Θα αναφέρω μερικά σημεία που πρέπει να εξετάσετε πριν τη δημιουργία καταστήματος στο eBay:

  • Η δημιουργία του εμπορικού σας σήματος - η ύπαρξη ενός ισχυρού εμπορικού σήματος αποτελεί βασικό παράγοντα κατά την πώληση προϊόντων. Ακόμη και οι μεγάλες μάρκες όπως η Coca-Cola ξοδεύουν δεκάδες εκατομμύρια δολάρια το χρόνο στη διατήρηση της μάρκας. Αυτό ακριβώς κάνει το eBay και γι' αυτό προσελκύει εκατομμύρια αγοραστές σε όλο τον κόσμο. Το ερώτημα που πρέπει να αναρωτηθείτε είναι: Έχω την τεχνογνωσία να οικοδομήσω μια αρκετά ισχυρή μάρκα για να το κάνω αυτόνομα;
  • Κόστος απόδοσης - το eBay χρεώνει τους πωλητές μετά από ένα ορισμένο επίπεδο ώστε να πληρώνουν μια συνδρομή ως κατάστημα. Εξαρτάται κυρίως από τα μηνιαία έσοδά σας και τον αριθμό των καταχωρίσεων που δημοσιεύετε.
  • Προώθηση - σε ποιο σημείο θα έχουν τα προϊόντα μου μεγαλύτερη έκθεση; Το eBay έχει εκατομμύρια αγοραστές αλλά και εκατομμύρια πωλητές. Για τη δημοφιλία του καταστήματός σας μπορείτε να εκτελείτε διαφημιστικές καμπάνιες σχετικά χαμηλού κόστους στο eBay και σε κοινωνικά μέσα. Όταν έχετε ένα ανεξάρτητο ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να αρχίσετε να προωθείτε τον εαυτό σας από το μηδέν και είναι πιθανό να ξεκινήσετε με πολύ λίγη κίνηση - θα χρειαστεί χρόνος και χρήματα για την οικοδόμηση της πελατείας σας.
  • Η τελική ερώτηση που πρέπει να ρωτήσετε τον εαυτό σας είναι: σε ποια πλατφόρμα θα είμαι πιο επιτυχημένος και κερδοφόρος;

Για όσους πιστεύετε ότι το eBay είναι η απάντηση σε όλα τα παραπάνω, διαβάστε τη διαδικασία εκκίνησης του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος eBay:

Οδηγός βήμα προς βήμα για τη ρύθμιση του καταστήματος eBay


Λάβετε υπόψη ότι για να ανοίξετε ένα κατάστημα στο eBay, θα πρέπει να ανοίξετε πρώτα ένα λογαριασμό eBay και συνιστάται να έχετε πρώτα πωλήσει μερικά αντικείμενα ως ιδιώτης, καθώς το eBay περιορίζει τους νέους πωλητές, αναγκάζοντάς τους να χρησιμοποιούν σελίδες εκπαίδευσης πριν πουλήσουν.

Εδώ είναι ένας οδηγός τεσσάρων βημάτων για την εκκίνηση ενός καταστήματος για τους αρχάριους:

Βήμα 1: Άνοιγμα λογαριασμού επιχείρησης eBay


Για να πουλήσετε αντικείμενα στο eBay, πρέπει να δημιουργήσετε λογαριασμό. Στην επάνω αριστερή γωνία κάντε κλικ στο κουμπί εγγραφής (register):

Register

Λάβετε υπόψη ότι θα πρέπει να αποδεχτείτε τη συμφωνία χρήστη του eBay και ότι:

  • Είναι εντελώς δωρεάν να εγγραφείτε στο eBay, αλλά όταν κάνετε πώληση ενός στοιχείου θα πληρώσετε τις αμοιβές πωλητή eBay.
  • Βεβαιωθείτε ότι είστε ενημερωμένοι για τις τελευταίες πολιτικές των πωλητών του eBay, ώστε να μην παραβιάσετε τους κανόνες. Την πιο πρόσφατη ενημερωμένη έκδοση θα την βρείτε εδώ
  • Εάν μακροπρόθεσμα σχεδιάζετε να κάνετε μια επιχείρηση, τότε επιλέξτε την επιλογή επιχειρηματικού λογαριασμού και όχι τον προσωπικό λογαριασμό. Λάβετε υπόψη σας ότι πρέπει να έχετε νόμιμα καταχωρημένη επιχείρηση γι 'αυτό (ρωτήστε καλύτερα τον λογιστή σας).

Register Business account

Μόλις κάνετε εγγραφή, θα πρέπει να αποφασίσετε τι να πουλήσετε στο eBay. Καλό είναι να εστιάσετε στην πώληση ενός τύπου αντικειμένου, όπως αντρικά παπούτσια ή έναν τύπο κατηγορίας, όπως ανδρικά ρούχα. Αυτό θα σας κάνει να φαίνεστε σαν ένας "ειδικός" στον τομέα σας σε πιθανούς αγοραστές. Και φυσικά μπορείτε πάντα να δείτε τη σελίδα 'Trending on eBay!' για να δείτε τι κινείται τώρα:

Trending on ebay

Ξεκινήστε με μερικά "προσωπικά" στοιχεία προς πώληση στο eBay. Θυμηθείτε ότι το eBay θα σας χρεώσει μόλις πωλήσετε το στοιχείο και προσπαθήσετε να:

  • Γράψτε έναν τίτλο που θα αναζητήσουν οι αγοραστές (ψάξτε πρώτα εσείς για άλλο παρόμοιο αντικείμενο. ΠΡΟΣΟΧΗ να κάνετε και ορθογραφικά λάθη, γιατί αναζητούν και βάση αυτών)
  • Συμπεριλάβετε δικές σας φωτογραφίες, υψηλής ποιότητας ώστε να καταλάβει ο αγοραστής τι πουλάτε
  • Γράψτε μια λεπτομερή περιγραφή ή εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε ένα πρότυπο περιγραφής eBay

Βήμα 2: Πότε είστε έτοιμοι να ανοίξετε μαγαζί


1. Υποθέτω ότι είστε εξικοιωμένοι με τις αγορές (δείτε ξανά το άρθρο οδηγός αγορών-πωλήσεων στο eBay). Σας συνιστώ να αποκτήσετε 3-6 μήνες εμπειρίας πριν ανοίξετε το κατάστημά σας. Αυτό θα σας επιτρέψει:
  • Μάθετε σχετικά με τη διαδικασία αγοράς και πώλησης
  • Θα έχετε θετικές κριτικές και σχόλια αγοραστών
  • Θα καταργήστε τους περιορισμούς του eBay για τους νέους πωλητές

2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει αρκετές πωλήσεις για να αξίζει τον κόπο να ανοίξετε ένα κατάστημα eBay. Σας συνιστώ να πουλήσετε $500 - $1.000 (το ίδιο και σε Euros) εμπορεύματα το μήνα.

3. Το eBay συνιστά στους πωλητές να έχουν τουλάχιστον 25 ενεργά προϊόντα προς πώληση κάθε φορά, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε τόσα προϊόντα και ότι μπορείτε να χειριστείτε την κατάσταση.

4. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργό έναν τρόπο πληρωμής - το eBay το απαιτεί έτσι ώστε να μπορεί να σας χρεώσει αυτόματα τις αμοιβές των πωλητών, όταν πωλούνται τα προϊόντα.

5. Βεβαιωθείτε επίσης ότι έχετε έναν επαληθευμένο λογαριασμό PayPal, καθώς πολλοί αγοραστές προτιμούν αυτόν τον τρόπο πληρωμής. Συνήθως θα πρέπει να παρέχετε:

  • Πληροφορίες τραπεζικού λογαριασμού
  • Πληροφορίες Πιστωτικής Κάρτας
  • Αριθμός φορολογικού μητρώου

Payment methods

Βήμα 3: Επιλέξτε τη σωστή συνδρομή του καταστήματος eBay


Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να επιλέξετε το είδος της εγγραφής που θέλετε αλλά και χρειάζεστε. Πριν από την επιλογή σας, προτείνω να ξεκινήσετε απλά διότι μπορείτε να αναβαθμίσετε οποιαδήποτε στιγμή (το eBay έχει και μια χαμηλότερη βαθμίδα συνδρομής που ονομάζεται «Starter» και κοστίζει $4,95/μήνα). Επιλέγοντας ένα πλάνο, σημαίνει ότι δεν θα πληρώνετε ατομικά τέλη καταχώρισης αλλά ένα ενιαίο τέλος για έναν προκαθορισμένο αριθμό καταχωρίσεων. Όσο περισσότερα προϊόντα πουλάτε στο eBay, τόσο καλύτερη θα είναι η προσφορά-έκπτωση. Δείτε τις χρεώσεις εδώ.

Subscription fees

Επιλέξτε το κατάλληλο όνομα


Στη συνέχεια, επιλέξτε ένα όνομα για το κατάστημά σας - αυτό το όνομα θα γίνει και η διεύθυνση URL του καταστήματός σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει όνομα που είναι ελεύθερο, έχετε σκεφτεί πόσο εύκολα κάποιος χρήστης θα μπορεί να σας βρει ή ακριβέστερα να βρει το προϊόν σας σε μια μηχανή αναζήτησης. Προσπαθήστε να είστε ακριβείς και να έχετε και χιούμορ: παράδειγμα 'Ανδρικά Ρούχα & Αξεσουάρ' αντί για 'Παπούτσια και ζώνες του Μπαρμπα Μήτσου'.

Μόλις επιλέξετε τον τύπο συνδρομής σας και το όνομα του καταστήματός σας, απομένει να πατήσετε το κουμπί που συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις του eBay για να εγγραφείτε επίσημα.


Τώρα το κατάστημά σας είναι ενεργό και μπορείτε να ξεκινήσετε να πουλάτε.

Βήμα 4: Σχεδιάστε το κατάστημά σας


Το κεφάλαιο αυτό είναι από μόνο του μεγάλο. Θα το αναλύσω σε επόμενα άρθρα μου, οπότε μείνετε συντονισμένοι.

Μέχρι τώρα είστε σε καλό δρόμο για να γίνετε ένας επιτυχημένος ιδιοκτήτης καταστήματος eBay. Έχετε κάνει την έναρξή σας. Μην ξεχάσετε να:

  • Προσθέστε συνεχώς νέα στοιχεία στο κατάστημά σας
  • Προσφορές προώθησης
  • Να παρακολουθείτε ποια προϊόντα πουλάνε και ποια όχι. Αυτά που δεν είναι κερδοφόρα να τα αφαιρέσετε και αυξήστε την ποικιλία των κορυφαίων πωλήσεών σας
  • Μην ξεχάσετε να δοκιμάσετε και τις δύο επιλογές, το 'δημοπρασίες' και 'να το αγοράσετε τώρα' και να δείτε ποιο δουλεύει καλύτερα για τα προϊόντα που πουλάτε
  • Μην ξεχάσετε να διασκεδάσετε - η διαδικασία της αγοράς πρέπει να είναι πάντα διασκεδαστική και είτε το πιστεύετε είτε όχι οι αγοραστές αισθάνονται τους πωλητές που είναι θετικοί και πιστεύουν στο προϊόν τους. Το κατάστημα σας (ή στην περίπτωσή μας, η αρχική σελίδα) δείχνει την έκφραση του προσώπου σας και τα χαμόγελα πωλούν περισσότερα προϊόντα.

Ρύθμιση των 2 πιο πολύτιμων χαρακτηριστικών του καταστήματος eBay


#1: Δημιουργία κατηγοριών


Categories

Φροντίστε να δημιουργήσετε κατηγορίες για το κατάστημά σας. Το eBay σας δίνει τη δυνατότητα να διαιρέσετε τα προϊόντα σας σε κατηγορίες ως 'καταστηματάρχης΄ και αυτό καθιστά εύκολο για τους πελάτες να βρίσκουν τα προϊόντα σας. Εάν πουλάτε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για άντρες, εξετάστε το ενδεχόμενο να τοποθετήσετε κάθε στοιχείο στη σωστή κατηγορία, όπως:

* Παπούτσια
* Ζώνες
* Ρολόγια
* Πουκάμισα
* Γυαλιά ηλίου
* Κασκόλ
* Γάντια
* Καπέλα
* Μπότες
* Πορτοφόλια

#2: Δημιουργία λίστας email για ενημερωτικά δελτία


Η δημιουργία μιας λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των αγοραστών σας είναι κρίσιμη για την επανάληψη των πωλήσεων. Με την πάροδο του χρόνου είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές τακτικές για τη δημιουργία περισσότερων πωλήσεων. Η ιδέα πίσω από αυτό είναι πολύ απλή: σκεφτείτε το από την πλευρά του αγοραστή, εάν αγοράσατε κάτι και είστε ικανοποιημένοι με την εμπειρία, θα αγοράζατε από τον ίδιο έμπορο και πάλι;

Το eBay επιτρέπει στους ιδιοκτήτες καταστημάτων να χρησιμοποιήσουν το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω ενημερωτικού δελτίου. Πως; Οι αγοραστές μπορούν να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο:

1. Προσθέτοντάς σας στη λίστα των αποθηκευμένων-αγαπημένων πωλητών.
2. Ή με την επιλογή του 'Εγγραφείτε για ενημερωτικό δελτίο καταστήματος' που εμφανίζεται στην αρχική σελίδα του καταστήματός σας.

Οι πωλητές δημιουργούν αυτά τα μηνύματα προκειμένου:

  • Να προωθήσουν το κατάστημά τους
  • Ενημέρωση πελατών σχετικά με τις πωλήσεις
  • Ενημερώνετε τους αγοραστές όταν προστίθενται νέα στοιχεία στο κατάστημά σας
  • Και για να ανοίξετε δίαυλο με τους πελάτες και να τους υπενθυμίσετε ότι το κατάστημά σας είναι εκεί για αυτούς όποτε θα χρειαστεί να κάνουν την επόμενη αγορά τους

Το eBay παρέχει έτοιμα πρότυπα στα 'εργαλεία μάρκετινγκ' > 'μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου'. Μην ανησυχείτε για το GDPR. Το ebay έχει μεριμνήσει για εσάς.

Το email σας θα αποτελείται από:

1. Θέμα - Αυτό εμφανίζεται στα εισερχόμενα των ατόμων και είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν ελπίζοντας ότι το μήνυμά σας δεν θα κατέληγε στο κουτί ανεπιθύμητων. Προσπαθήστε να γράψετε κάτι σύντομο, πιασάρικο και απλό, για παράδειγμα: 'Hot νέο ανδρικό ντύσιμο' ή 'χειμερινές εκπτώσεις: 20% έκπτωση σε όλα τα είδη'

2. Επικεφαλίδα - Αυτό θα εμφανιστεί στην κορυφή του μηνύματος και μπορεί να είναι κάτι ελκυστικό όπως το '50% έκπτωσε σε όλα τα ηλεκτρικά' ή 'με την αγορά ενός, ακόμα ένα δώρο'.

3. Προσωπικό μήνυμα - Καλό θα ήταν να διατηρήσετε αυτό το μήνυμα επαγγελματικό αλλά φιλικό και ενημερώσετε τους αγοραστές να μάθουν σύντομα τι πουλάτε και γιατί πρέπει να αγοράσουν από το κατάστημά σας σήμερα.

4. Είδη προς προβολή - Εδώ μπορείτε να επισημάνετε τα προϊόντα που θέλετε να 'σπρώξετε' ή τα οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, σε ειδική προσφορά ή νέες αφίξεις. Αυτά τα στοιχεία εμφανίζονται ως μεγάλες εικόνες στο πάνω μέρος του μηνύματος.

5. Λίστα αντικειμένων - Το eBay σας επιτρέπει να εμφανίσετε μια λίστα μέχρι 50 προϊόντων, ώστε οι αγοραστές να μπορούν να περιηγούνται στα είδη σας χωρίς να βγουν από τα εισερχόμενά τους.

6. Ανατροφοδότηση πωλητή - Έχετε τη δυνατότητα να συνδέσετε τη βαθμολογία σας. Η θετική βαθμολογία συμβάλλει ώστε οι καταναλωτές να επιλέγουν αν θα αγοράσουν από έναν πωλητή ή όχι, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τη βαθμολογία σας εαν έχετε εξαιρετικές αξιολογήσεις. Αν τα σχόλιά σας ή οι αξιολογήσεις σας δεν είναι τόσο υψηλά, ίσως καλό θα είναι να αποφύγετε την πλήρη εμφάνιση αυτού του συνδέσμου.

Περίληψη


Έχοντας ένα κατάστημα στο eBay θα πρέπει να είναι πρώτα μια οικονομική απόφαση και στη συνέχια μια απόφαση branding.

Είδαμε πώς να υπολογίσετε τα 'τέλη' στο eBay και την απόφαση του καλύτερου καταστήματος για εσάς.

Στην επερχόμενη δημοσίευσή μου θα σας εξηγήσω πώς να βελτιστοποιήσετε το σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος eBay. Αυτό ίσως είναι και το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση.

Εάν βρήκατε το άρθρο ενημερωτικό, μπορείτε να το διαμοιραστείτε με φίλους-γνωστούς σας, ακόμα και στα μέσα κοινωνιής δικτύωσης.

Επίσης για να δείτε πρώτοι το βίντεο που ετοιμάζω, εγγραφείτε στο κανάλι μου κλικάροντας το παρακάτω μπουτόν:

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.