Ποια είναι η πιο έυκολη διανομή για νέο χρήστη; Ubuntu; Ξαναμαντέψτε!!!

Όσους και να ρωτήσω (χρήστες Ubuntu βασικά) θα μου πουν ότι η ευκολότερη διανομή για νέο χρήστη είναι το Ubuntu.
Έλα μου; Για ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω φωτογραφία. Εγκατάσταση προγράμματος...


- Θα μου πεις, νταξ ρε φιλαράκι, αυτό είναι μεμονωμένο και υπάρχει το Software Center ως προεπιλογή.
- Και εγώ θα ΣΕ πω, ντάξ ρε φιλαράκι, έχουμε και δουλειές. Δεν παίζει να περιμένω μια ζωή μέχρι να εγκαταστήξω ένα πρόγραμμα. Τσάκω το http://software.opensuse.org/find και θα κάνεις την δουλειά σου εύκολα και γρήγορα.

- Ε ναι, αν θέλω να την κάνω γρήγορα, βάζω Synaptic.
- Μάλλον κάπου μπερδεύεσαι. Εάν είναι να βάλεις 2ο εργαλείο για να εγκαταστήσεις πρόγραμμα, εγώ θα είχα ανοίξει ήδη το YaST και θα είχα κάνει εγκατάσταση το πρόγραμμα που θέλω.

- Ναι, από τερματικό μπορώ να το κάνω γρηγορότερα όμως.
- ΟΠΑ ΟΠΑ. Για νέο χρήστη μιλάμε. Αν θες τερματικό, το pacman του Arch, μας τρώει όλους.

Για να σε βοηθήσω περισσότερο, δες και ένα βίντεο πως εγκαθιστάς προγράμματα (όλοι οι τρόποι):

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.