Σύνδεση Raspberry Pi από HDMI σε VGA (στην οθόνη του υπολογιστή μου)

Το ρητό όσο ζεις, μαθαίνεις; Ισχύει 100%. Μέχρι τώρα λοιπόν, για να έχω εικόνα από το Raspberry Pi, χρησιμοποιούσα το RCA σε είσοδο SCART στην παλιά μου τηλεόραση. Μετά από αρκετό ψάξιμο, είδα ότι μπορεί να συνδεθεί το HDMI σε VGA. Πως έγινε αυτό;

Καταρχήν είχα αγοράσει ένα καλώδιο (σε μαύρο χρώμα):


Δοκίμαζα, δοκίμαζα αλλά τίποτα. Δεν έδινε σήμα. Είχα απελπιστεί. Άλλα πόσα χρήματα χαμένα.
Άρχισα να ψάχνω την σύνδεση HDMI σε DVI. Δεν θυμάμαι ακριβώς τι διάβασα, πάντως μου έκατσε στο μυαλό ότι είναι ευκολότερη αυτή η σύνδεση λόγω ψηφιακών-αναλογικών σημάτων. Ψάχνοντάς το λοιπόν, πέφτω στην διεύθυνση RPiconfig όπου μέσες άκρες λέει ότι αν θέλεις να συνδέσεις σε HDMI αλλά και σε VGA το Raspberry Pi, πρέπει να κάνεις κάποιες αλλαγές που θα βρεις στο αρχείο /boot/config.txt. Αυτές οι αλλαγές πρέπει να γίνουν από το Linux.

Συγκεκριμένα έπρεπε να προσθέσω τις παρακάτω παραμέτρους:


Στην περίπτωσή μου, δοκίμασα στην κάρτα SD με την διανομή Bodhi Linux. Προσάρτησα το partition με το αρχείο config.txt και για καλή μου τύχη, ήταν έτοιμο. Απλά έλεγε να βγάλω το # για να εκκινήσει με την χρήση αυτών των παραμέτρων.



Χρησιμοποίησα τις τιμές 1 και 1 (όπως παρακάτω):


Εκκίνησα το Raspberry Pi και είδα την εικόνα:



Τα γραφικά φαίνονται χάλια βέβαια. Αλλά θα συνεχίσω να παίζω ώστε να βρω την κατάλληλη ανάλυση για την οθόνη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.