Netfaster IAD και VOIP

Μου έχει μείνει το router της HOL, NetFaster IAD.



Θέλησα να το κάνω να λειτουργήσει με λογαριασμό μου στην Betamax (έχω λογαριασμό Voipdiscount, Voipbuster). Οι ενέργειες που πρέπει να κάνει κανείς είναι:

1. Ανοίξτε τον web browser σας στην σελίδα http://192.168.2.1/

2. Στα αριστερά πάντε στο VOIP>VOIP account.

3. Εδώ χρησιμοποιήστε τα στοιχεία:

USER: Το username που έχετε πχ στην Betamax.
PASSWORD: Ο κωδικός που διαλέξατε.
Σαν Display name δεν παίζει ρόλο τί θα βάλετε. Εγώ έβαλα το username μου.
Σαν servers βάλτε σε όλα τα πεδία το voipdiscount.com

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το πεδίο Listen VC πρέπει να είναι γυρισμένο στο VC1 (εκεί που είναι η σύνδεσή σας στο Internet).

Οι οθόνες που θα βλέπετε πρέπει να μοιάζουν τις επόμενες:



Και επίσης οι ρυθμίσεις στο τέλος πρέπει να είναι όπως της εικόνας:



ΠΙΘΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
1. Πρέπει στο VOIP Extensions στο πεδίο Extension Number να το έχετε ορίσει να ανοίγει ο λογαριασμός του Voipdiscount.com
2. Δείτε στο VoIP Status and Call Logs να γίνεται εγγραφή κανονικά στο λογαριασμό σας και να γράφει Success.

3 σχόλια:

  1. Γιατί όταν προσπαθώ να καλέσω με το voip κάνει επανεκκίνηση το router...; Τι δεν κάνω σωστά; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάνε ένα reset στο router, κράτα το 30sec και δοκίμασε ξανά να περάσεις ρυθμίσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να είναι κάποια ρύθμιση της HOL. Και εμένα έκανε συνέχεια και νόμιζα ότι φταίει το router αλλά τώρα που το έχω απενεργοποιήσει, δείχνει μια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.